Nettiyhteys poikki jo kolmatta vuorokautta – "Olkaa hyvä ja soittakaa myöhemmin uudelleen"

Savon Kuidun nettiyhteys on ollut poikki ainakin tiistai-iltapäivästä lähtien Etelä-Tuusniemellä Pohjois-Savossa. Savon Kuidun asiakas oli yhteydessä Savon Sanomiin joulupäivänä.

– Vikailmoitusnumerossa on jo kolmatta päivää sama nauhoitettu tiedote, eikä vikailmoitusta ole voinut jättää, soittaja kertoi.

Nauhoitettu tiedote kuuluu näin: "Kaisanet Oy:n puhelinpalvelu on väliaikaisesti ruuhkautunut. Olkaa hyvä ja soittakaa myöhemmin uudelleen." Tämän jälkeen puhelu päättyy.

– Nettiä tarvitsisi työntekoon ja laskujakin pitäisi maksaa, soittaja huomautti.

Kaisanet Oy:n toimitusjohtaja Mikko Kurtti ei osaa sanoa, miksi vikailmoitusnumeroon soitettaessa vastassa on nauhoitettu tiedote.

– Mitään isompaa ei pitäisi olla käynnissä, sillä kyllä siitä silloin olisi tullut tietoa minullekin asti.

–Tätä pitää selvittää.

 

Savon Kuituverkko Oy:n toimitusjohtaja Pekka Laukkarinen ei osaa sanoa, kuinka laajasta ongelmasta on kyse, mistä se johtuu tai milloin se on saanut alkunsa.

– Selvitän asiaa, mutta vikaa tuskin saadaan korjattua näin joulunpyhinä, Laukkarinen sanoi.

Savon Kuituverkko Oy on Pohjois-Savon kuntien perustama ja omistama tietoverkkoyhtiö, jonka tehtävänä on rakentaa Pohjois-Savoon kattava valokuituverkko.

Savon Kuidun liittymän voi tilata ainakin Keiteleelle, Kiuruvedelle, Leppävirralle, Maaningalle, Pielavedelle, Rautalammille, Siilinjärvelle, Suonenjoelle,Tervoon, Tuusniemelle ja Vesannolle.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Tuusniemen nettiyhteydet saatu korjattua