Kylpylähotellin johtaja vastaa kohuun: "Harmittaa, etteivät asiakkaan odotukset toteutuneet"

Kylpylähotelli Rauhalahden johtaja Maarit Paunonen myöntää, että Rauhalahdessa viime viikolla järjestetyn, lapsiperheille suunnatun tuetun liikuntaloman ohjelma oli muuttunut liikaa asiakkaille ensin lähetetystä alustavasta suunnitelmasta.

– Siinä on tapahtunut virhe. Ohjelman rakentamisessa on ollut väärä pohja, Paunonen selvittää.

Iltalehti uutisoi viikonloppuna, että ennakkoon ilmoitetusta lomaohjelmasta oli karsittu valtaosa aktiviteeteista. Paunonen korostaa, että Iltalehden jutussa oli käsitelty kahden eri asiakkaan lomia, joiden ohjelmien oli tarkoituskin olla keskenään erilaisia.

– Ainakaan toisessa lomassa ohjelmaa ei ollut merkittävästi karsittu. Toisessa lomassa taas asiakas ei ollut saanut kolme viikkoa ennen lomaa lähetettyä alustavaa ohjelmaa, johon verrattuna lopullinen ohjelma ei ollut muuttunut paljon.

Paunosen mukaan asiakkaalle ennakkoon lähetetty ohjelma oli lopulta löytynyt tämän sähköpostin roskapostista.

Hän myöntää, että asiakkaille ihan ensimmäisenä lähetettyyn alustavaan malliohjelmaan nähden lopullisessa ohjelmassa oli silti ollut liikaa muutoksia.

– Siinä mielessä palaute on ollut asiallinen. Sen jälkeen yritimme tehdä kaikkemme, jotta ohjelma olisi saatu vastaamaan mahdollisimman paljon alkuperäistä.

– Harmittaa, etteivät asiakkaan odotukset toteutuneet. Meidän toiminnassamme on varmasti tässä kehitettävää, hän myöntää.

Paunosen mukaan ei ole tavanomaista, että lomalle suunniteltua ohjelmaa karsitaan.

– Jos on sairaustapauksia, niihin yritetään hankkia varahenkilöitä. Ei niistä ihan helpolla peruta.

Rauhalahdessa järjestetty tuettu perheloma tuotti pettymyksen – Johtaja: "Asiaa ei jätetä tähän meidän puolelta"