Kuuma linja: Pankkipalveluja pitääkin moittia

Pankit ovat ohjanneet asiakkaitaan asioimaan yhä enemmän verkon kautta. Anni Reenpää / Lehtikuva

Kiitos Marita Tiihonen Suonenjoen pankkipalveluja koskevasta kirjoituksesta (SS 21.9.). Oli jo aikakin. Voimatonta raivoa olen tuntenut, kun pankkiin ei saa yhteyttä ei puhelimella eikä konttorissa. Ennen pankki tosiaan palveli asiakkaitaan, nyt on kylmä ja tyly. Pitääkö Osuuspankin tuottaa suuria voittoja, että palveluun ei sen vuoksi satsata? Lainsäädännöllä pitäisi saada pankit tuottamaan tarpeellista peruspalvelua.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 2 kk 5 €/kk Tilaa 24 h 3 €

Digitilauksen sisältö

  • Savonsanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Iisalmensanomat.fi-, Warkaudenlehti.fi- ja Pieksamaenlehti.fi-verkkopalvelut ja uutissovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi