Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Parlamentista Marko Kilpi Pitääkö kannabis laillistaa?

Eduskunnassa on tiettyjä puheenaiheita, jotka ponnahtelevat tasaisin välein pintaan, kannabis yhtenä sitkeimpänä. Kannabiksen käytön rangaistavuuden poistamisesta on tehty 55 634 suomalaisen allekirjoittama kansalaisaloitekin. Istuva sisäministeri, jonka alaisuudessa poliisikin toimii, haluaisi mennä vielä pidemmälle ja poistaa rangaistavuuden kaikista huumausaineista.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.