Lukijan sanomat | Koiraharrastaja kohtasi suden koirineen: "Jos vanhemmat pelkäävät sutta lastensa puolesta tai metsästäjät ja koiraharrastajat koiriensa puolesta, niin pelkkä pelon tunne pitää riittää"
Susikeskustelua on leimannut lähes sataprosenttisesti tunne. Yritän selvitellä omalta osaltani sekä tunneperäistä että realistista suhtautumistani.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.