Ulkolinja: Pako Eritreasta (Yle 7.10.) on koskettava dokumentti siitä, millaista on elää diktatuurissa, josta ihmisoikeudet, sananvapaus ja demokratia puuttuvat. Ei voi kuin ihailla meidän esivanhempiamme, jotka ovat luoneet meille perusoikeudet ja demokratian.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.