Kuuma linja | Kesäkissaa ei saa hylätä!
Kissa on yhtä rakas perheenjäsen kuin koirakin. Toivonkin, ettei kukaan ihminen, joka ottaa kissan kotiinsa lemmikikseen, koskaan hylkää avutonta eläintä luonnon armoille. Jos tulee pitovaikeuksia, viekää kissa vaikka löytöeläinkotiin. Siellä kissa on turvassa ja huolehditaan sen hyvinvoinnista. Uusi kotikin varmasti löytyy.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.