Kuuma linja | Rokotettu haluaisi kantaa rintamerkkiä vastuunkannostaan: "Tulot osoitettaisiin köyhien maiden rokotuskattavuuden parantamiseen"
Olisiko mahdollista lanseerata ostettava rintamerkki rokotussarjan saaneille? Tulot osoitettaisiin köyhien maiden rokotuskattavuuden parantamiseen. Kyseessä ei olisi koronapassi vaan sen rinnalla oleva, täysin vapaaehtoinen osoitus vastuullisesta valinnasta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.