Lukijan Sanomat | 200 tekoniveleen hupeloitiin 1,45 miljoonaa euroa, kun Iisalmessa leikkaamalla olisi saatu 500
Hyvinvointialueelle siirtyminen muutti Pohjois-Savossa tapoja tuottaa palveluita. Emme ole enää sairaanhoitopiirissä KYSin johdolla, jolloin muun muassa leikkauksien lisälaskut maksatettiin kunnilla. Tänä päivänä rahat on löydettävä oman hyvinvointialueen sisältä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.