Uusimman Bond-elokuvan ensi-ilta siirtyy marraskuulle koronaviruksen takia
Uusimman James Bond -elokuvan ensi-ilta siirtyy marraskuulle, kertoivat elokuvan tekijät keskiviikkona 007:n virallisella Twitter-tilillä. Syynä on koronaviruksen maailmanlaajuinen leviäminen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.