Mansikat mätänisivät pelloille ilman ulkomaista kausityövoimaa – suomalaisten marjanpoimijoiden määrä on romahtanut
Ariadna Koshelevaa väsyttää. Edellisenä päivänä tehty matka Petroskoista Suonenjoelle kesti kymmenen tuntia, ja yöunet ovat jääneet lyhyiksi. Työt mansikanpoiminnassa alkoivat heti aamulla. Yleensä Kosheleva työskentelee pakkaajana, mutta tänään hän on kerännyt marjoja kasvutunnelissa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.