Tässä ovat kesän ensimmäiset avomaan mansikat Pohjois-Savosta – "Heti maistaa, että se on saanut aurinkoa"
Kuopion torilla saatiin maanantaina kesän ensimmäiset maistiaiset savolaisesta avomaan mansikasta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.