Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Tässä ovat kesän ensimmäiset avomaan mansikat Pohjois-Savosta – "Heti maistaa, että se on saanut aurinkoa"

Kuopion torilla saatiin maanantaina kesän ensimmäiset maistiaiset savolaisesta avomaan mansikasta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.