Marjamehua ja vodkaa – suomalaista ruokaa esitellään Saksassa villin luonnon herkuilla

Suomalaiset metsämarjat kiinnostavat saksalaisia kuluttajia. Health & Wellbeing Academyn vientijohtaja Riitta Okkonen esitteli yrityksen uuden brändin, Wellbeing 365 -sarjan marjajauheita. Mia Rouvinen

Suomalaisia lihasäilykkeitä, hunajaa, suolakurkkuja, pienpanimo-oluita, giniä, karjalanpiirakoita ja kauratuotteita – muun muassa niitä esiteltiin perjantaina avautuneilla Grüne Woche -messuilla Berliinissä.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi 2 kk 5 €/kk tai 24 h 2 € ja pääset lukemaan kaikki Savon Sanomien sisällöt.

Tilaa 2 kk 5 €/kk Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja