Sankka lumipyry sai sahamogulin jyrähtämään – "Tienhoidon taso ei ole riittävää"
Vuodenvaihteen rajujen lumipyryjen jälkipyykki saa voimakasta kritiikkiä Keitele Groupin toimitusjohtajalta Ilkka Kylävainiolta. Sahamogulin mukaan Pohjois-Savon tiestö oli vielä varhain tiistaina luvattoman huonossa kunnossa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.