Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Sankka lumipyry sai sahamogulin jyrähtämään – "Tienhoidon taso ei ole riittävää"

Vuodenvaihteen rajujen lumipyryjen jälkipyykki saa voimakasta kritiikkiä Keitele Groupin toimitusjohtajalta Ilkka Kylävainiolta. Sahamogulin mukaan Pohjois-Savon tiestö oli vielä varhain tiistaina luvattoman huonossa kunnossa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.