Joka kolmas kirkon alan työntekijä kertoo kokevansa epäasiallista kohtelua
Joka kolmas kirkon alan työntekijä kertoo kokeneensa epäasiallista kohtelua työyhteisössään vuoden aikana. Tämä käy ilmi Kevan Julkisen alan työhyvinvointi -tutkimuksesta, johon kirkko on osallistunut vuodesta 2014.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.