Google on jättänyt valituksen EU-komission määräämistä miljardisakoista
Ohjelmistojätti Google on jättänyt valituksen Euroopan komission sille määräämistä ennätyssakoista. Komissio asetti heinäkuussa Googlelle 4,3 miljardin euron sakot määräävän markkina-aseman väärinkäytöstä. Googlen tiedottaja vahvistaa, että yhtiö on valittanut asiasta EU:n yleiseen tuomioistuimeen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.