Mansikan pääsatokausi alkaa olla etelässä ohi – marjaa riittää vielä Kuopiossa
Nopeasti tullut kesä on aikaistanut mansikan satokautta tänä vuonna. Etelässä mansikan pääsatokausi alkaa hiipua, mutta marjaa tulee vielä myyntiin maan pohjoisemmista osista, kertoo Hedelmän- ja Marjanviljelijöin liiton toiminnanjohtaja Miika Ilomäki.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.