Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Mansikan pääsatokausi alkaa olla etelässä ohi – marjaa riittää vielä Kuopiossa

Nopeasti tullut kesä on aikaistanut mansikan satokautta tänä vuonna. Etelässä mansikan pääsatokausi alkaa hiipua, mutta marjaa tulee vielä myyntiin maan pohjoisemmista osista, kertoo Hedelmän- ja Marjanviljelijöin liiton toiminnanjohtaja Miika Ilomäki.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.