Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Ponssen metsäkoneilla soitetusta Finlandiasta tehty video keräsi hetkessä ison katsojamäärän

Ponssen ja Nesteen versio Finlandia-hymnistä on saavuttanut jo yli 100 000 katselukertaa YouTubessa. Itsenäisyyspäivän aamuna näyttökertoja oli aamupäivällä jo 166 653.

Neste ja Ponsse julkaisivat maanantaina 4.12. Suomen 100-vuotisen itsenäisyyden ja suomalaisen työn kunniaksi uuden version Jean Sibeliuksen säveltämästä Finlandia-hymnistä. Video on osa kampanjaa, jolla Neste haluaa tukea suomalaista työtä. Kampanjan tavoite, 100 000 videon katselukertaa, saavutettiin vain 32 tunnissa. Nyt Neste haluaakin laajentaa kampanjaa ja haastaa siihen mukaan myös muita yrityksiä.

- Suomalainen työ ja videolta välittyvä ylpeys sen tekemisestä ovat selvästi teemoja, jotka monet kokevat tärkeiksi. Siksi haluamme korottaa kampanjan panoksia ja haastaa siihen mukaan myös muita yrityksiä ja järjestöjä lahjoittamaan rahaa työttömien tukemiseen. Tavoitteenamme on ainakin kaksinkertaistaa lahjoituspotti, mikäli videon katselukerroissa päästään miljoonaan, kertoo Nesteen Marketing & Services -liiketoiminta-alueen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen tiedotteessa.

Finlandia by Forest Machines -kampanja on käynnissä vuoden 2017 loppuun asti. Jokainen saavutetun 100 000 jälkeinen katselukerta kerryttää lahjoituspottia 40 000 euroon asti. Aiemmin luvattu summa 20 000 euroa on jo saavutettu.

Ponssen Finlandia-version löydät tästä jutusta.