Kuopiolainen hotelli palkittiin: Pohjoismaisen hotelliketjun paras asiakaspalvelu

Kuopion Scandic-hotelli on palkittu koko pohjoismaisen hotelliketjun parhaana asiakaspalautteiden perusteella. Tulokset perustuvat Scandic-ketjun asiakaskyselyyn, johon vastaa vuosittain noin 300 000 ketjun hotelleissa yöpynyttä vierailijaa.

Palkittu asiakaspalvelu perustuu hotellinjohtaja Mikko Monosen mukaan ennen kaikkea henkilökohtaiseen palveluotteeseen.

– Hotellimme on juuri sopivan kokoinen, että meillä on aikaa palvella asiakkaitamme yksilöinä. Työntekijämme käyvät usein asiakkaiden toiveita läpi jo etukäteen ja miettivät, miten voisivat tehdä heidän vierailustaan mahdollisimman mukavan, Mononen kertoo tiedotteessa.

Monosen mukaan myös sitoutuneella henkilökunnalla on vaikutusta. Monet työntekijöistä ovat olleet talossa jo hotellin avaamisesta lähtien.

Scandic Kuopio on saanut asiakkailtaan kiitosta aikaisemminkin. Matkailijat ovat muun muassa arvioineet sen kaupungin parhaaksi hotelliksi TripAdvisor-palvelussa.

Scandic Kuopion asiakaspalvelu valittiin koko ketjun parhaaksi nyt ensimmäisen kerran. Palkinto jaettiin maanantaina 20.3. Tukholmassa osana Scandicin konferenssitapahtumaa. Scandic on Pohjoismaiden suurin hotelliketju, ja siihen kuuluu yhteensä 230 hotellia.

Kuopion Scandic-hotelli viettää tänä vuonna 30-vuotissyntymäpäiväänsä.

Lue lisää aiheesta

Mainos: Savon Media

Mainos: Savonia-ammattikorkeakoulu

Mainos: Savonia-ammattikorkeakoulu

Pohjoissavolaisia pienyrittäjiä koulutetaan verkkokaupan ja somen saloihin

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Mistä tänään puhutaan?

Tilaa päivän tärkeimmät uutiset. Saat joka iltapäivä kuusi juttua, jotka ainakin kannattaa lukea. Uutiskirjeen tilaaminen on maksutonta.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut