Lautapelien myynti kasvoi korona-aikaan jopa 30 prosenttia –  yksi peli jyrää vuodesta toiseen yli muiden!

Selma Pulkkinen (vas.), Marjo Pihlainen, Jymy Pulkkinen ja Melissa Pulkkinen kokeilivat Quest for El Dorado -peliä. Perheen suosiossa ovat enemmän partypelit, kuten Alias. Juha Poutanen

Korona toi perheet lautapelien ääreen. Etenkin Pohjoismaissa ja Keski-Euroopassa myynti ja suosio ovat kasvaneet viime vuoteen verrattuna noin 30–40 prosenttia, kertoo Tactic Games Oy:n toimitusjohtaja Olli Kivelä.

Tilaajana pääset lukemaan myös nämä jutut ja paljon muuta kiinnostavaa

Kysy ravinnosta: Millä ravintolisillä vauhtia treeniin?

| Päivitetty

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 2 kk 5 €/kk Tilaa 24 h 3 €

Digitilauksen sisältö

  • Savonsanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Iisalmensanomat.fi-, Warkaudenlehti.fi- ja Pieksamaenlehti.fi-verkkopalvelut ja uutissovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi