Lautapelien myynti kasvoi korona-aikaan jopa 30 prosenttia –  yksi peli jyrää vuodesta toiseen yli muiden!

Selma Pulkkinen (vas.), Marjo Pihlainen, Jymy Pulkkinen ja Melissa Pulkkinen kokeilivat Quest for El Dorado -peliä. Perheen suosiossa ovat enemmän partypelit, kuten Alias. Juha Poutanen

Korona toi perheet lautapelien ääreen. Etenkin Pohjoismaissa ja Keski-Euroopassa myynti ja suosio ovat kasvaneet viime vuoteen verrattuna noin 30–40 prosenttia, kertoo Tactic Games Oy:n toimitusjohtaja Olli Kivelä.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi 2 kk 5 €/kk tai 24 h 2 € ja pääset lukemaan kaikki Savon Sanomien sisällöt.

Tilaa 2 kk 5 €/kk Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja