Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Kysely: Aiotko matkustaa talvilomalla?

Ville Matikka, Kuopio: En aio matkustella. Lapsilla on hiihtoloma, ja heidän kanssaan oli alunperin tarkoitus lähteä pohjoiseen. Pieni mahdollisuus on, että sulkuajan jälkeen lähdettäisiin, mutta se edellyttää toki koronatilanteen selvää paranemista.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.