Ville Matikka, Kuopio: En aio matkustella. Lapsilla on hiihtoloma, ja heidän kanssaan oli alunperin tarkoitus lähteä pohjoiseen. Pieni mahdollisuus on, että sulkuajan jälkeen lähdettäisiin, mutta se edellyttää toki koronatilanteen selvää paranemista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.