Kaikkea muuta kuin onneton, tosikko ja nyhverö – Kympin tyttöjen huono maine sapettaa Merja Turusta
KoulumenstyjätKoulu"Minua on sapettanut kauheasti kautta vuosien kympin tyttöjen huono maine. Eihän sitä herran tähden hävetä täytyisi, jos on hyvä jossain! Jos tyttö saa hyviä arvosanoja, hänen ajatellaan olevan onneton, tosikko ja nyhverö, joka käyttää kaiken aikansa päntätäkseen arvosanoja. Mutta hyvin menestyvä poika on lahjakas, kyvykäs ja kiinnostunut kaikesta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.