Kallavesi vapautui jäistä – satamapäällikkö varoittaa yhdestä asiasta
Pohjois-Savon suurin järvi Kallavesi vapautui jäistä keskiviikkona aamupäivällä. Kuopion satamapäällikkö Sami Lehtonen merkitsi jäiden lähtemisen ajankohdaksi 11. toukokuuta kello 9.45. Viimeisenä jäät lähtivät Kaijansalmesta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.