Ravintolalaiva on edelleen kallellaan, mutta pelastuslaitos jättää sen lippusiimojen eristämäksi – Toivon nostaminen on omistajan vastuulla
Pohjois-Savon pelastuslaitos sai lauantaina hieman ennen kello 14 hälytyksen, että Kuopion satamassa ravintolalaiva Toivossa oli vuoto.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.