Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Ravintolalaiva on edelleen kallellaan, mutta pelastuslaitos jättää sen lippusiimojen eristämäksi – Toivon nostaminen on omistajan vastuulla

Pohjois-Savon pelastuslaitos sai lauantaina hieman ennen kello 14 hälytyksen, että Kuopion satamassa ravintolalaiva Toivossa oli vuoto.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.