Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Ylilääkäri sammuttaa tulipaloja, kun savolaiset terveyskeskukset ajautuivat kriisiin: "Pisin työpäivä on ollut 15 tuntia"

Pohjois-Savon hyvinvointialueen avoterveydenhuollon läntisen alueen ylilääkärinä elokuun alussa aloittaneen Katri Männikön työaikaa on kulunut etenkin uusien lääkäreiden etsimiseen.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.