Ylilääkäri sammuttaa tulipaloja, kun savolaiset terveyskeskukset ajautuivat kriisiin: "Pisin työpäivä on ollut 15 tuntia"
Pohjois-Savon hyvinvointialueen avoterveydenhuollon läntisen alueen ylilääkärinä elokuun alussa aloittaneen Katri Männikön työaikaa on kulunut etenkin uusien lääkäreiden etsimiseen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.