Joroinen lähtee Keski-Savon TE-alueeseen
Työllisyysalueen synty jää Varkauden sinetöitäväksi.
Joroisten kunta varmisti osallistumisensa perustettavaan Keski-Savon työllisyysalueeseen. Kunnanvaltuusto teki maanantai-iltana yksimielisen päätöksen tiiviin ja myötäsukaisen keskustelun päätteeksi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.