Näin pohjoissavolaisissa yrityksissä kommentoidaan poliittista työtaistelua: "Lakko on tarpeeton", jyrähtää yrittäjäjärjestöaktiivi
Työntekijät kokevat poliittisen lakon tarpeellisena, mutta epämieluisana vaikuttamiskeinona. Siksi torstaina Helsinkiin suunnanneessa SAK:n bussissa tunnelma oli päättäväinen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.