Muistatko? | Topakkaa keskustelua puolesta ja vastaan aikoinaan aiheuttanut Via Dolorosa oli ensi-illassa 25 vuotta sitten
Iisalmen Kirkkopuisto muuttui 25 vuotta sitten näyttämöksi, kun siinä esitettiin ensimmäistä kertaa Via Dolorosa -vaellusnäytelmää helmikuussa vuonna 1999. Julkaisemme uudelleen juttukokonaisuuden, joka julkaistiin ensi-iltaviikolla.
Julkaistu 10.2.1999
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.