Hyvä palvelu on yrityksen paras käyntikortti

Suomalainen elinkeinoelämä on viime vuosien aikana ollut monenlaisen murroksen keskellä. Yhteiskunta muuttuu kovaa vauhtia ja ihmisten vaatimukset ovat kovasti toisenlaisia kuin esimerkiksi muutama vuosi sitten.

Kaupan puolella tulos määrää tahdin. Kun tulosta tehdään volyymilla niin silloin pienet toimijat tahtovat jäädä isompien jalkoihin. Kun siihen lisätään vielä kansainvälisen verkkokaupan kotimaisia toimijoita edullisemmat hinnat, niin moni pieni erikoiskauppa on tästä syystä jopa enemmän kuin hätää kärsimässä. Kuluttaja arvostaa nyt helppoutta, vaivattomuutta ja nopeutta kaikessa ostamisessa. Siksi verkkokauppa nostaa jatkuvasti omaa markkinaosuuttaan.

Hyvällä asiakaspalvelulla on kuitenkin aina merkitystä ja usein se on myös hyvä kilpailuvaltti. Digitalisaation, tekoälyn ja verkkokauppojen keskellä perinteinen kasvokkain tapahtuva asiakaspalvelutilanne on vuorovaikutusta aidoimmillaan. Hyvästä palvelusta ihmiset ovat valmiita maksamaan entistä enemmän ja siitä myös välittyy tietoa entistä nopeammin.

Pieksämäellä on aina ollut hyvää palvelua ja sitä täällä osataan myös arvostaa. Siitä osoituksena Parhaan Palvelun Pieksämäki -kampanjan tulos, jossa sadat ihmiset kertoivat saamastaan hyvästä palvelusta eri yrityksissä. Hyvä kello kuuluu kauas ja siksi hyvä palvelu on yrityksen paras käyntikortti.