Škoda Superbin korotettu farkku on Combi Outdoor

Škoda Superbkaan ei jää paitsi korotettua, maastohenkistä farmaria. Škoda Superb Combi Outdoorin saa joko etu- tai nelivetoisena.

Autoon kuuluvassa huonon tien paketissa maavara on 15,9 senttiä eli kaksi senttiä perusversiota korkeampi.

Kaksilitraisista turbodieseleistä voi valita 140- tai 170-heppaisen padan. Etuvetoisissa malleissa on aina kuusiportainen kaksoiskytkinautomaatti, mutta nelivetoisen saa myös käsivaihteisena.

Auton keulassa ja takana ovat tunnusmerkkeinä maastohenkiset tummanharmaat puskurit hopeanvärisillä elementeillä. Myös lokasuojien levikkeet, helmalistat ja suojaavat kylkilistat ovat tummanharmaat.

Outdoorin vakiovarusteisiin kuuluvat muun muassa aktiiviset kaksoisksenonajovalot, navigaattori, pysäköintiavustin sekä avaimeton keskuslukitus ja käynnistys. Varustetasoja on kaksi.

Etuvetoisen mallin saa huokeimmillaan 39688 eurolla ja nelivetoisen 41561 eurolla.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Škoda Superbin päivitys säästää euroja