Facebookin kautta uuden Focuksen rattiin

Videokamera surraamaan, kirjautuminen Facebook-sivustolle ja saatat olla ensimmäisten joukossa täysin uuden Ford Focuksen ratissa.

Ford kutsuu bloggaajia, sosiaalisen median vaikuttajia ja Facebook-jäseniä koeajamaan autoa, ennen kuin se tulee virallisesti markkinoille. Koeajajat voivat jakaa kokemuksiaan ystäviensä ja bloginsa lukijoiden kanssa.

Valitut osallistujat saavat 10 000 Yhdysvaltain dollaria, jonka he voivat lahjoittaa valitsemaansa hyväntekeväisyyskohteeseen.

Koeajoille pääsee kaverinsa kanssa 50 onnellista eri puolilta maailmaa, joten kaikkiaan jaossa on 500 000 dollaria hyvään tarkoitukseen.

Focuksen maailmanlaajuinen koeajo pidetään vuoden 2011 alkupuolella Etelä-Euroopassa. Tarkempi paikka vahvistuu ensi kuussa. Ajoreitit valitaan siten, että osallistujat pääsevät nauttimaan niin vauhdin hurmasta kuin seikkailusta. Osallistujat saavat kertoa kokemuksistaan vapaasti, autonvalmistaja lupaa.

Tarkemmat hakutiedot löytyvät osoitteesta http://facebook.com/fordfocus. Koeajajien valinta perustuu useisiin kriteereihin, muun muassa luovaan sisältöön, sosiaalisen verkoston laajuuteen ja saatuihin ääniin.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.