Mika Lehtimäki hyppäsi kilvasta sivuun: "En ole käytettävissä huippu-urheiluyksikön johtajan tehtävään"
Olympiakomitean huippu-urheiluyksikössä työskentelevä Mika Lehtimäki ei tavoittele yksikön johtajan tehtävää. Lehtimäki ilmoitti tiistaina, ettei hän ole käytettävissä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.