Keihäshirmu Jarrod Bannister on kuollut
Australian mestarikeihäänheittäjä ja maansa ennätysmies Jarrod Bannister on kuollut yllättäen Hollannissa, Australian yleisurheiluliitto kertoi perjantaina. Bannister, 33, on harjoitellut ja asunut Euroopassa tyttöystävänsä kanssa. Raporttien mukaan kuolemaan ei liity epäilyttäviä olosuhteita.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.