Mika Kojonkoski vaatii lisää resursseja, että Suomi pysyy mukana kilpailussa
Olympiakomitean huippu-urheiluyksikön johtaja Mika Kojonkoski luotsaa suomalaisurheilijat hyvillä mielin puolentoista viikon kuluttua Etelä-Korean Pyeongchangissa alkaviin olympialaisiin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.