Pohjois-Korean naiskiekkoilijat ylittivät rajan etelään
Pohjoiskorealaiset naiskiekkoilijat saapuivat torstaina Etelä-Koreaan liittyäkseen Koreoiden yhteiseen olympiajoukkueeseen. Kyseessä on ensimmäinen kerta lähes kolmeen vuosikymmeneen, kun mailla on yhteinen joukkue kilpaurheilussa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.