Pohjois-Koreasta osallistuu 22 urheilijaa talviolympialaisiin
Pohjois-Korea lähettää 22 urheilijaa ensi kuun talviolympialaisiin Pyeongchangiin, ilmoittaa Kansainvälinen olympiakomitea KOK. Pohjoiskorealaiset urheilijat kilpailevat taitoluistelussa, kaukalopikaluistelussa, maastohiihdossa, alppihiihdossa ja naisten jääkiekossa, johon Etelä- ja Pohjois-Korea osallistuvat yhteisellä joukkueella.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.