Koreat yhteisellä joukkueella naisten olympiajääkiekkoon
Etelä- ja Pohjois-Korea ovat päättäneet koota yhteisen joukkueen Pyeongchangin olympialaisten naisten jääkiekkoturnaukseen, kertoo eteläkorealainen uutistoimisto Yonhap. Maat ovat myös sopineet marssivansa yhteisen lipun alla kisojen avajaisissa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.