Riistaveden Perttu Hyväriselle jälleen SM-pronssia – "Olen tosi tyytyväinen"
Riistaveden Urheilijoiden Perttu Hyvärinen otti jo toisen pronssimitalinsa SM-hiihdoissa Vantaalla sunnuntaina. Yhdistelmäkilpailun voitti RistomattiHakola toiseksi sijoittui Matti Heikkinen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.