Olympialaisten avajaisissa ei yleisöä, mutta stadionin ympäristössä parveilee satoja – lähistöllä vain pieni mielenosoitus
Tokion kesäolympialaiset avataan kaupungin olympiastadionilla alkaen kello 14 Suomen aikaa, mutta tiukkojen koronavirusrajoitusten takia 68 000:n katsojapaikan areenalla on vain muutama sata kutsuvierasta ja kisavirkailijaa. Stadionin ulkopuolelle on kuitenkin kerääntynyt sadoittain ihmisiä aistimaan tunnelmaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.