Tyrmätty Helenius viestitti olevansa kunnossa – "Pysy nöyränä"
Nyrkkeilyn raskaansarjan ottelussa New Yorkissa tyrmätty suomalaisiskijä Robert Helenius on jälleen tolpillaan ja avasi tilannettaan Instagram-tilillään muutama tunti tappion jälkeen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.