Jarkko Wiss pyytää anteeksi
Jalkapallovalmentaja Jarkko Wiss sai maanantaina lähtöpassit miesten jalkapalloliigan Interin päävalmentajan tehtävästä syyllistyttyään MTV:n mukaan epäasialliseen käytökseen seuran naispuolista työntekijää kohtaan. Perjantaina Wiss ja Inter tiedottivat päässeensä sopuun työsopimuksen päättämisen ehdoista. Wiss myös pyytää anteeksi tiedotteessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.