Kalle Rovanperä palaa MM-ralleihin – "Tuntuu siltä, että on taas kiva ajaa"
Rallin MM-sarja alkaa toden teolla suomalaisittain Ruotsin Uumajasta tulevana viikonloppuna. Torstai-iltana kaupungin keskustan liepeiltä starttaavassa kauden toisessa osakilpailussa vuoden ensimmäisen MM-rallinsa ajavat Toyotan Kalle Rovanperä sekä Hyundain Esapekka Lappi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.