Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

"Haikeudella katsoin tyttöjen vuorovetoa", yksin koko matkan sinnitellyt Niskanen tunnusti

Astrid Öyre Slind ja Therese Johaug hyödynsivät tylysti perättäiset lähtöpaikkansa Tour de Skin neljännellä etapilla, perinteisen hiihtotavan takaa-ajossa. Norjalaiskaksikko pääsi uudenvuodenpäivänä ladulle 21 ja 17 sekuntia ennen Kerttu Niskasta, ja he venyttivät 15 kilometrin matkalla eron lähes minuuttiin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.