"Haikeudella katsoin tyttöjen vuorovetoa", yksin koko matkan sinnitellyt Niskanen tunnusti
Astrid Öyre Slind ja Therese Johaug hyödynsivät tylysti perättäiset lähtöpaikkansa Tour de Skin neljännellä etapilla, perinteisen hiihtotavan takaa-ajossa. Norjalaiskaksikko pääsi uudenvuodenpäivänä ladulle 21 ja 17 sekuntia ennen Kerttu Niskasta, ja he venyttivät 15 kilometrin matkalla eron lähes minuuttiin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.