Laivayhtiöt aloittivat lipunmyynnin, mutta varauksia tehty maltillisesti
Lippuja laivavuoroihin on ostettu varsin maltillisesti, vaikka suomalaiset laivayhtiöt ovat alkaneet myydä lippuja työmatkaliikenteeseen ja muuhun välttämättömään matkustajaliikenteeseen. Lippuja on mahdollisuus ostaa aikaisintaan 14. toukokuuta lähteviin vuoroihin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.