USA:n strategiset B-1-pommikoneet harjoittelivat Ruotsissa ja Norjassa
Yhdysvaltain strategiset B-1-pommikoneet harjoittelivat keskiviikkona yhdessä Ruotsin ja Norjan ilmavoimien kanssa. Harjoituksesta ensimmäisenä kertoneen Dagens Nyheter -lehden mukaan kyseessä oli tiettävästi ensimmäinen kerta, kun kyseiset pitkän matkan pommittajat harjoittelivat Ruotsin ilmatilassa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.