Harhaanjohtava aleilmoittelu halutaan kuriin – säännösten rikkominen voi johtaa seuraamusmaksuun

Kilpailu- ja kuluttajavirasto on päivittänyt yhdessä Kaupan liiton kanssa linjauksen alennusmyyntien markkinoinnista. Lotta Åberg

Kilpailu- ja kuluttajavirasto (KKV) haluaa suitsia harhaanjohtavaa alemarkkinointia. Jatkossa yritys voi saada seuraamusmaksun, jos se rikkoo toistuvasti markkinointia koskevia säännöksiä.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 2 kk 5 €/kk Tilaa 24 h 3 €

Digitilauksen sisältö

  • Savonsanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Iisalmensanomat.fi-, Warkaudenlehti.fi- ja Pieksamaenlehti.fi-verkkopalvelut ja uutissovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi