Hotellipomo Merja Koski syynää lomillaan käyttämiensä hotellien palvelutasoa – Thaimaassa palvelu oli ensiluokkaista, mutta "Berliinissä kaikki meni pieleen"

Merja Koski kertoo, että pienessä hotellissa saa tehdä monenlaisia töitä johtotehtävien lisäksi: välillä voi työskennellä vastaanotossa, välillä sisustaa. LAURA OJA

Kun hotellinjohtaja Merja Koski lähtee lomalle, hän on puoliksi töissä.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 2 kk 5 €/kk Tilaa 24 h 3 €

Digitilauksen sisältö

  • Savonsanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Iisalmensanomat.fi-, Warkaudenlehti.fi- ja Pieksamaenlehti.fi-verkkopalvelut ja uutissovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi