Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

USU-gallup | Vain vihreiden kannattajat nostaisivat bensiinin ja dieselin hintaa – Koko kansasta kaksi kolmesta tyrmää korotukset

Vain vihreiden kannattajat nostaisivat bensan ja dieselin hintaa, ilmenee Uutissuomalaisen USU-gallupista. Vihreitä äänestävistä kaksi kolmesta vastaa myöntävästi kysymykseen: "Fossiilisten polttoaineiden hinnoittelulla voidaan liikenne- ja viestintäministeriön tilaaman tuoreen selvityksen mukaan tehokkaimmin vähentää liikenteen päästöjä. Hyväksytkö bensiinin ja dieselin hinnankorotukset?"

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.