Työministeri Haatainen Ylen Ykkösaamussa: Hoitajien pakottaminen töihin jouluna ei voi olla ykkösvaihtoehto
Koronatilanne on nostanut esiin kysymyksen siitä, täytyykö jouluna määrätä hoitajia töihin pakolla. Työministeri Tuula Haataisen (sd.) mielestä ykkösasia on se, että työnantajat miettivät yhteistyössä henkilöstöjärjestöjen kanssa vapaaehtoisia keinoja.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.