USA vahvisti hallintoonsa kohdistuneen kyberhyökkäyksen – lehtitietojen mukaan hyökkääjät olisivat Venäjältä, Venäjä tyrmäsi epäilyt
Yhdysvallat myönsi sunnuntaina, että maan hallinnon tietojärjestelmät ovat olleet kyberhyökkäyksen kohteena, kertoo muun muassa uutistoimisto AFP.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.